Bu bez meselesi bi garip ya. 2 aylık oğluma hep molfix aldım yeni 3 numaraya geçtik büykte oluyor hafif ona rağmen küçük çiş sızma yapıyor. 2 numarası çok küçük olmuyor. Bundan sonra slepy denicem büyük oğlumda onu kullandm gayet iyiydi. Birde molfix çişi hep önde biriktiriyor