merveipkknn narinl bacaklarda iz yapiyorsa bir beden buyugune gecin marka degismeden once oyle deneyin ama ben molfix ve prima kullaniyorum ikiside cok iyi
Pelin232323 narinl hep prima kullandım premium aliyordum geçen aya kadar yeni aktif bebeğe geçtim. Bebeğim hiç pişik olmadı, sızdırma çok az oldu. Bu arada ilk aylar her türlü sızdırma oluyor bence arada
Gokce320 narinl sleepy molfix denedim ikisinde de taşma oldu bizde yüz üstü durduğu için hep ön tarafından taşma oluyor prima pahalı ama bir tek onda taşma olmadı bizde
akgununannesi narinl bizde molfix kullanıyorduk onda oluyordu prima kullanıyorum kesinlikle bezi aşırı dolduğu halde sızdırmıyor hiç bir şekilde pişik vb problem yaşamadım
Kitsu Molfix kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum. Hatta stoklu şuan bez küçük geliyor ama stoğu bitirmeye çalışıyoruz 🫣
sevinctt Kitsu bende stoklu olanları gündüz en sık tuvaletini yaptığı zamanlarda kullanarak bitirdim .
sevinctt Sleepy ile başladım tüm modellerini denedim normal natural bionatural olanı . Kızarıklık ve taşma çok yaptı . Molfixe geçtim hem daha yumuşak hemde taşma yapmadı şimdilik memnunum .
Kitsu sevinctt ay aslında çok mantıklı gece 3 numara gündüz 2 numara kullanabilirim Çok teşekkür ederim
PeekaBoo_ narinl goon premium soft kesinlikle kime önersem çok memnun kalarak kullandı son zamanlarda fiyatı çok arttığı için molfixe geçtik ondan da memnunum
asenauras narinl doğduğundan beri prima premium kullanıyorum ne taşma ne sıkma ne iz hiçbişey yapmadı
duru22 narinl prima premium care kesinlikle diğer bezlerin hepsini denedim kullandım molfix hem çok kalın bir bez ve pişik yapıyor
26merve26 narinl net molfix. Sleepy kullanıyorduk son 2 aydır hiç memnun kalmamaya başladım molfix e geçtik oh dedim ya dokusu falan çok iyi sleepy naturel poşet gibi geldi
nbmgdgn narinl kesinlikle goon. Molfix sleepy prima kullandım. Prima kaliteli taşma vs sıkıntısı yok ama pek bütçe dostu değil. Bebeğim çok hareketli hiçbir taşma problemi yaşamadım. Sleepy emmesi pişik yaptı molfix. Taşırdı
melikeattila Her bezi tek tek denedim . Kimisi pişik yaptı kimisi taşırdı . Bize Goon çok iyi geldi tavsiye ederim .