omertunaa Sleepy ile başladık aynı problemi yaşayınca bez değiştirdik molfix aldık kesinlikle çok iyi. Hem fiyatı fahiş değil hem kaliteli. beklentiyi karşılıyor.
avkatanne Sleepy ve molfix. Ama bence taşmanın en büyük sebeplerinden biri özellikle sırttan taşıyorsa bezin küçük gelmesinden kaynaklı bir büyük beden bez tercih ederseniz bence sıkıntı yaşamazsınız.
momiss narinl bende Molfix kullanıyorum ama ıkınarak yapıyordu yenidoğan zamanında sürekli çıkıyordu sırtına. Ama onun haricinde memnundum.bi kaç farklı bez markası kullandım sizinda yaptı inanılmaz koku yapti
mehmetalp42 narinl Çok bez denedim Baby me kalıbı büyük güzel Goon da güzel mavisi sarısı ikiside denedim
1kuzuannesi narinl molfix doğduğundan beri kullanıyoruz poposunu nemli bırakmadım hiç her alt açmada havalandırdım. İlk dönemlerde çok kaka yaptığı için düzenli sudocrem kullandım hiç pişik sorunu ve sızdırma yaşamadık. Molfix de bel kısmında lastik var tam bel çukuruna oturuyor buda sızdırmayı minimuma indiriyor🥰
Ebemom narinl molfix kullanıyorum doğduğundan beri memnumum sizin muhtemelen beziniz küçük geliyor taşma ve bacaklarda iz yapıyorsa bir büyük bedene geçin 🤍
melisakyel narinl sleepy natural kullanıyorum tredyoldan çoklu paket alınca çok uyguna geliyor deneyebilirsiniz
hasmelad narinl doğduğundan beri baby turco kullanıyorum Çok memnunum Bir kaç kez taştı ama o da olağan dışı durumlarda idi
dilarasln Gündüzleri dönüşümlü olarak molfix/ minies, geceleri prima aktif bebek kullanıyorum. primayı kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum, böylelikle gece uykusu bölünmemiş oluyor.
eliiifogz narinl kızım ilk doğduğu günlerde bende molfix kullanıyordum sonra prime premium care geçtim aşırı aşırı memnunum diğerlerine göre bir tık fazla ama en azından hiçbir şekilde taşma yapmıyor pişik yapmıyor
elifeski09 rana0234 merhaba bende baby me kullanıyorum ebebek magzasından veya hepsi burada dan alabilirsin ben geçen ki indirimden almıştım goon aldım bide 4 numara ilk oğlumda onu kullanmıştım güzeldi oda yine güzel pamuğu değişmemiş oğlum 3 aylık olucak pazar günü 4 numara aldım bilerek çok bez denedim ama bu çok güzel hiç taşma yapmadı içinin pamuğu da gayet yeterli güzel
sum1616 bitrakyali ben de hep taşma yapıyor bebeğim 7 kilo 3 numara kullanıyorum küçük mü geliyor büyük mü sizce
tugces09 narinl sleepy ecologic serisini kullanıyorum islak mendilini de kullanıyorum memnunum 7 aylık benimki