anneann minnakkofte merhaba ben keçi boynuzu tozu aldım ama erken ergenliğe sebep oluyor diye veremedim evimde duruyor öyle siz böyle birşey duydunuz mu nasıl tarifler uyguluyorsunuz
minnakkofte anneann evet ben de duydum ama duymadan önce veriyordum yani aşırı da tüketmedi.ben pankekin içine koyuyordum kızım mama şeklinde karışımlar yemiyorfu
anneann gulsenEyihos merha 10 aylık oğlum 120ml içiyor daha fazlasını istemiyor ek gıda + mama olarak gidiyoruz ek gıda yediği için mi bu kadar içiyordur sizce
havinsare sendrom58 daha önce kullandım ama kusuyodu şuan aptamil pronutra 2 aldım duruma bakacam bunu da kusarsa vs. Bebelac gold 2 denerim yinede
havinsare gulsenEyihos daha önce sma optipro bebelac gold hippi organik falan kullandım ana hep kusuyordu doktorumuza durumu söyleyince aptamil conformil önerdi onda hiç bir şikayetiniz olmadı ama kilo da yapmadı 90 ml zor içiyor o da gün içinde maksimum 2 kere genel olarak anne sütü alıyor bugün mamayı değiştim aptamil pronutra 2 aldım bakalım İnşaAllah bu biraz yarar kendisine
havinsare zzggkksrnn bir yumurta sarısı labne biraz tahin pekmez karışımı veriyorum kahvaltıda sonrasında öğle gibi yoğurt muz avokado ceviz karıştırıp veriyorum akşamları da çorba ya da daha çok irmik ve tam buğday unundan muhallebi yapıyorum içine ceviz cici bebe yine meyve rendeleyip ezip veriyorum aralarda da hep emziriyorum 2 kere de 90 ml mama içiyo bazen ek gıda günde 2 kere aliyo duruma göre
zzggkksrnn havinsare maiallah bunalrın hepsini yiyorsa bence sabredin illa ki alır kilo çok hareketliyse de alması zor, bizimki hep ayakta bi sn durmaz. artık kilo alsın diye ayakta bile yedirmeye çalılıyoruz yine de yavaş alıyor bence sabırlı olun☺️
Prenses_annesi22 havinsare bnm oğlum 8 aylık 180cc ıcıyor ek gıda yıyor bıde 90cc cok az takvıye yapıyorsunuz ama oda ıse yaramıyor cunku az gelıyor cc olarak bnce yukseltın derim yatarken mama verın 180cc yada rüya besleme yapın 1 kere
havinsare Prenses_annesi22 buara biraz arttırdım 180 cc veriyorum ama her zaman dibinde kalıyor rüya beslenmesi nedir acaba
lunalunuay havinsare Benim bebeğim 7 aylık 210 CC içiyor. Neden 90 veriyorsunuz fazlasını içmiyor mu bebeğiniz? Hipp organic combiotic kullanıyorum benimki de normal kiloda bir bebek tombul değil memnunuz ama. İçiyorsa kademeli olarak artırın mamasını hatta dibinde hep mama kalsın.
havinsare lunalunuay hipp organic daha önce denedim ama kusuyordu sürekli şimdi aptamil kullanıyorum kusmuyo cc de arttırdım buara ama dibinde hep kalıyor mama
mmisa gulsenEyihos bencede cok cok az arkadaşım 1.bucuk aylık bebeğe 90 milimveriyor. Yani doktor önerisiyle . Bana az geldi özel durum varmıdır blmyorm
burcakyerturk havinsare yulafı haşlayın içine alerjisi yoksa başlarken bi tane incir doğrayın bi tane hurma can rende de elma rendeleyin hepsini karıştırdıktan sonra muz da ekleyin az yulaf koyun çünkü meyvelerle çoğalıyor bir öğün bunu yedirin öğleden sonra yaptığınız yemeğin içine ekmek değil hipp 5 tahıllı karıştırıp kıvamlı hale getirin çorbayı uyumadan önce de 120 cc mama yı yapın içine kıvam alana kadar hipp 5 tahıllı karıştırın yedirin bunu sabah kahvaltı yapmazsa sabah da verin
Zera havinsare Instagramda hastalanmayancocuk hesabinda Melike hanimin yaptigi atom tarifine bakin mutlaka. Geri donusleri cok guzel.
helen414_ havinsare bebeğinizin ceviz e alerjisi yoksa akşam bir iki tane ceviz içini öğütün yoğurt ile verin. Gözle görülür kilo alacaktır. Benim sütüm çok azdı yağlı olsun diye ceviz tükettim hergün. Kızım ayda bir kilo alıyordu ek gıdaya geçti 8. Ayda üç gün kuralı yaptım verdim akşam verince daha rahat uyutlarmış bende öğitüp veriyor dum. Beyin de gelişiyor deneyin sizde