defnevedoruk ayran hiç kesmedik saçını 2 yaşında şuan, kesmek ile gürlüğün alakası olduğunu sanmıyorum
cakebabe ayran kesince de eşit uzamıyormuş ben kesmedim 7.5 aylık dökülen yerleri eşitlendi gür olması da evet tamamen genetikmiş
88472 Oglumun saçını kesmistik, hatta sıfıra vurmustuk, gurlesir dediler ama hiç faydası olmadı. Çok pişman olmuştum sonradan. Oglumun saçları ince telli. O yüzden hiç kıymayın miniğin saçlarına
Deletedmom_215 ayran 9 aylıkken kestirdik ama sonrasında ne zaman kuaföre gitsek ağladı. Uyurken önlerini ben kendim kesiyorum. 21 aylık olcak neredeyse baya uzun saçları oğlumun.
BelisMelis411 ayran hıc o durumu yaşamadım ama bence dokulenler cıkar kızımın arkası kel olmamıstı ama az dökulmustu onlar cıktı.
mavikulluk ayran Kesmek uzatıyor güçlendiriyor tamamen şehir efsanesi ya hiç gerek yok biz kesmedik ecowell şampuan önerdi doktorumuz onu kullanıyoruz çok güzel uzayıp güçlendi saçları