Arkadaşlar merak ediyorum ben 40 ı dolunca hemen mevlüt yaparız diye mevlütte kızım kel olsun istemedim ve 7 günlükken kestirmedim şimdi 4 aylık ve hayla mevlüt yapamadık aksilikler oldu herneyse sorum şu Bebeğinin saçını kesmeyen varmı şimdi sırt üstü yatıyor diye arkası dökülmüş minik saçlar var ama birde böyle tomurcuk gibi oluyor ya ucları sürtünmeden ben tarıyorum toplanmadan ama kötü duruyor bana diyorlarki kızın saçını kes gür çıksın azcık sacı olur diyorlar instagram da karşıma saç yapısı genetiktir bebeklerin saçını ustura vs kesmekle alakası yoktur diyor .
Bunu deneyimleyen varmı kesmezsem az ince sacımı olur benim saçlarım gür bu arada ama çocukluk resmimde kıvırcık şuan kesile kesile dalgalıya döndü kızımın da ön tarafda saçları uzadı kaşına kadar duş alınca belli oluyor hiç kesesim gelmiyor kıyamıyorum ama gür de olsun istiyorum bilemedim tavsiyeniz nedir?