5.5 aylık bebeğim ilk reglim 18 Şubat 2 gün lekelenme şeklinde gerçekleşti
Hala daha bu ay yok ve 2 tane test yaptım İkiside pozitif kan verdim negatif bugün rüyamda 6 aylık hamile olduğumu öğreniyordum hareket edince aa hamileyim ben diyorum falan çok korkunçtu kızlar yani ben bi hasta daha bekleyip yine kan vericem testlerin pozitif çıkması canımı çok sıktı