aylizinannesiiii saymayı bıraktım olmuyor ya hamile değilim o kesin bilgi de niye olmuyor bu kadar sancıya belirtiye anlamıyorum mahvetti beni hayatımın hiçbir döneminde bu kadar gecikme yaşamadım hamilelik hariç. Acaba 5 buçuk ay önce doğum yaptım kırkım çıkar çıkmaz başladı düzene girmemis olabilir mi emzirdiğim için diye düşünüyorum ama öyle de olsa bu zamana kadar düzenli olurdu bu ay neden böyle oldu.