Tekbenimsucumguzelolmakdemi benım kızımın 1.5 yasına kadar saçın yoktu gören erkek sanıyordu. Dısarda herkes oğlum diyordu o derece. Bir gün bir kadın geldi yanıma kız mı bu dedi evet dedim maşallah erkeğe benziyor arkası kesin erkek dedi. Ayyy nasıl sevindim. Elbette sağlıklı olması önemli ama ailede erkek hiç yok ve bende giyimi yetiştirmesi VS olarak erkek cok istiyordum Allah biliyor herkes de biliyor 😄 sonra hamile kaldım bebeğin cinsiyetine erkeğe benziyor ama açmıyor göstermiyor dediler hep kontrollerde taaaaaki detaylı ultrasona kadar 🤣 veeeeee süprizzzz kinci kızınız geliyor dedi doktor 🤣
Yani tamemen hurafe canım. Sağlıklı olsun akenidne anasına babasına vatana millete hayırlı evlat olsun iki kızım var 😁