kubraakkk sağlıkla bian önce kavuşun inşallah bebeğinize ❤️ ben çok ayakta kaldım o bölgeye yapılan iğnenin etkisiyle mi bilmiyorum ilk günler hissetmedim acımı sonra iki dikişim açıldı beni çok zorladı onun için çok eğilip kalkmayın elinizden geldiğince çok oturmamaya çalışın üzerine bebeğinizin yanında olmadığınız vakitlerde bol bol uzanın