kubraakkk 1 hafta bence çok yeni bu haftadan sonra epey hafifler inşallah. Bir de bişey söyleyeyim mi yani karışmak istemem tabiki doktorunuz daha iyi bilir ama benim doktorum batikon vermemişti, hatta kuzenim hemşire o sormuştu batikon kullanmayalım mı diye, batikon kurutuyor, acıtıyor çok daha geç iyileşiyor dikişler o yüzden önermiyorum demişti.. adını hatırlamıyorum bir krem kullanıyordum ve çevreme göre çok daha çabuk iyileşmiştim.