egeniinnannesi çook normal hatta benimki bazen sessiz nefes alınca beşikle de aramda az mesafe oluyordu anne yanı olmasına rağmen kalkıp nefes dinlemek zor geliyordu, göbüşüne bakıyordum inip kalkıyor mu diye 😀 sonra bi de karnının kurbağa karnı gibi şişik olmasına takmıştım acaba böbreklerinde fazla büyüme mş var neden yanlara doğru geniş diye 😀 hepsi normal 🥰