egeniinnannesi bende çok korkmuştum, hatta doktor ateş, öksürük, hırıltı, dakikada bilmem kaç nefes yoksa endiselenmene gerek yok demişti oturup 1 dakikada kaç nefes alıyor diye panikatak yaşamıştım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ normalmiş hepsi merak etme gülüyorum şimdi 😅😅