Benim bebeğim de 4 ay 12 günlük şubattan beri göğüs kısmında kızarıklar var aynı paylaştığınız gibi hipokort kullanıyoruz geçiyor bırakıyoruz geri geliyor. Mıstela steşatopia intense bizde hiç işe yaramadı hiporkortu kullanmak istemiyorum deri incelmesi oluyormuş kullanınca çok az ince tabaka olarak sürmek gerekiyor. Benim kızım sıcağı hiç sevmiyor terleyince filan hemen boynu sırtı göğüsü kızarıyor. Ben bioderma atoderm aldım her altını değiştirdiğimde onunla vücudunu nemlendiriyorum şuan bayağı iyi 3 gündür vücudu pürürüxsüzdü dün sıcak geldi sanırım terlemişti tekrar göbek bölgesi kızardı be hipokort kullandım şuan alerji testinin çıkmasını bekliyoruz kan alındı. Doktora hipokortu kullanmak istemiyorum daha az kortizon olan ilaç yok mu dediğimde en azı bu dedi 3 gün sabah akşam 2 gün sadece bi kere 2 gün ara vererek kullanıyoruz. Dermotoloğa götürdüm oda 5 gün sabah akşam 2 gün ara vererek kullanmamı söyledi )böyle 3 hafta kullanabiliyormuşuz) tavsiye değildir başıma geleni anlattım isterseniz deneyebilirsiniz.