Bebeğim 5 aylık,yaklaşık 3 aydır cilt lezyonları ile mücadele ediyoruz.Başlarda yalnızca yüzündeydi sonra göğsünün tamamına,sonra sırtına,şimdi de kol ve bacaklarına yayıldı.Ciltten prick testi yapıldı ve orada alerji çıkmadı.Daha sonra spesifik Ige kan testi ile 10 adet alerjene bakıldı kedi tüyü ve epiteline pozitif çıktı.Bakılan diğer parametreler de besindi (süt yumurta kuruyemiş domates vb) Eve hepa filtreli falan iyi bir hava temizleyici aldık ve çalıştırdığımızın ertesi günü çocuğun lezyonları iyileşti (evde 2 kedimiz var izole ettik bir süre) Daha sonra haftasonu dışarı çıktık ve lezyonlar çıldırmış gibi geri döndü hatta kat ve kat fazla şekilde döndü.Hava temizleyici de düzeltmedi 3-4 gündür feci haldeyiz.Doktorumuz toz polene de alerji gösterebileceğini söyledi ve zaditen damla önerdi.3 gündür her gün veriyorum ama işe yaramıyor.Kortizonlu kremi de sürekli kullanmak istemiyorum cildini çok inceltiyor (hipokort ve advantan denendi) Nemlendirici olarak linola,mustela,cerave ve bioderma kullanıyoruz dönüşümlü.Ve bir de nbl atp probiyotik kullanıyoruz.Yok yani aşırı kötü durumdayız ne olacak bilmiyorum.Deneyimli anneler ne olur yardım edin :(