fatmazelinblogu merhabalar benım oğlum tam 9 buçuk aylıktı ilk oyun grubuna gittik kendi boydaşı hiç bebekle bu kadar yakın iletişime geçmediği için hoşuna gitmişti bu arada oğlumu hergün parka veya dışarı mutlaka çıkarırım çocuk gören bir bebek ama orada şarkılara alkış yaparak vs katılım dağladı evet hoşuna gitti 1 aylık paket almıştım haftanın 1 günü oluyordu.
Şuan 11 aylık oğlum bayramdan sonra son 1 ders hakkımız var sonra göndermeyeceğim bizim başlattığımız zaman havaların kötü olduğu dönemdi şimdi havalar ısınıyor ve daha aktif dışarıda olacağız