fatmazelinblogu yurtdisindayiz burda doğurup ertesi gün oyun grubuna götürüyorlar neden olmasın bebeğin kendini sosyallestirmesi için ki bizde 8.ayindan beri gidiyoruz ilk başta kızımda korktu şarkılar söyledik hareketler yaptık kukla hayvanlarla felan şimdi 20 aylık gayet de girişken sosyal bir bebek kendisi artık evde durmayı kendi istemiyor parka gidiyoruz hep çocukların peşinde abi, abla, beyni diye imkanınız varsa gidin bence