tultanhanim MiracAlpinveUmutunAnnesi kızım şuan 2.5 yaşında ama anlattığınız gibiydi. Gazı da çıksa sürekli ıkınırdı. Doktoru bağırsakları geliştiği için refleks olarak yaptığını normal olduğunu söyledi hep. Birkaç gaz damlası probiyotik kullandık hiç birisi işe yaramadı boşa zaman kaybı maddi külfet oldu sadece. Sonra hakiki zeytin yağı denedik 3.gün rahatladı. Gazıda çok rahat çıkardı ıkınmasıda kesildi.
tultanhanim MiracAlpinveUmutunAnnesi hem masaj yaptım karnın ayaklarının altına, hemde günlük 1 çay kaşığı kadar içirdim. Doktora sorarak yaptım ben. Kabız bebeklerede öneriliyor zaten.
MiracAlpinveUmutunAnnesi elfmrl123 Burdan okuduğum kadarıyla 3 Ay ve sonrasında düzelmeler oluyo teşekkür ederim
MiracAlpinveUmutunAnnesi zeynepsd Anladım demekki ikisi iyi gelmiş size. Doktor oglum içi karnı rahat oyuzden gaz damlasına gerek yok demişti.
MiracAlpinveUmutunAnnesi babygirlandcatmom Yaa gündüzleri çok tatlı oluyorlar da geceleri bambaşka bir durum oluyor yani korkuyorum da okadar ıkınmaya boğazı tahriş olacak diye 😂
tultanhanim MiracAlpinveUmutunAnnesi benimki de kabız değildi. Çok fazla gazı ve ıkınması vardı. Akşam 6 gibi verirdim hep yoksa gece ıkınmaktan ağlamaktan duramazdı.
MiracAlpinveUmutunAnnesi benaynarin Bende 2 gündür kullanıyorum ama uykusunda hiç bir değişim olmadı ya. Hatta uykuya dalmakta daha da zorlanıyor. Uykuya dalamiyor derin uykusu yok 10 dk bir uyuyup uyanıyor
kubraoktay MiracAlpinveUmutunAnnesi birazda olsa rahatladı ama tam rahat diyemem. Her bebek farklı belki sizde işe yarayabilir.
asmingul487_ Bn mamaya zeytinyağı koyuyorum ama bu ikinma işi malesef kesilmedi geceleri ozellikle kaka da yapiyor gaz ama hep kasiyor kendini 1 ayligiz daha yoruyor ymnle gece olmasini istemiyorum
benaynarin MiracAlpinveUmutunAnnesi bunu masaj yağıyla bağdaştırmayın,atak haftası olabilir. Şayet benim kızımda derin uykuya dalamıyor atak haftasıymış, onun dışında uykuya etkisi oldu bizde kullanmaya bağlı inşallah sizde etkisini görürsünüz
MiracAlpinveUmutunAnnesi benaynarin Ya inşallah. Benim 38+5 de doğdu nasıl atak hesaplama yaomam gerekiyor
benaynarin MiracAlpinveUmutunAnnesi https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama bu sayfaya doğum tarihi girerek bakabilirsin