onlyy 2 defa kimyasal gebelik geçirdim rahim tuplerimden biri tikaliymis son kimyasaldan 1 ay sonra actirdim bir ay sonra da hamile kaldım şimdi kızım 4 aylik çok şükür, sakın dert etme en azından hamile kalabiliyosun düşünün gerisi vardır derler rahimde kalırsın inşallah hayirlisiyla