onlyy çok geçmiş olsun
Kimyasal da olsa insan üzülüyor çok
Kolay atlatın inşallah öncelikle
Benim de öyle idi
70 civarı dolaştı
Sonra 10 küsür e indi
Doktorum inene kadar da takip etti
2 günde bir kan verdim
Sonra adet
Dahasancılı birsekilde
Daha çok kanama ile gitti
Arkasından 2 ay sonra hamile kaldım
Şimdi 16 aylık kızım çok şükür ama insan çok endişe duyuyor
Sevinçleri tam olmuyor
Amaheesey güzel oluyor🌸