Eb2 ayy 19 aylık Benimkide ve dün kestim
Salça sürdüm ben ilkten bak bu son emmek daha yok meme eğ olmuş dedim. Dinledi filan öğlen uykusundan uyandı vermedim ağladı ama eğ oldu dedim yemek hazırladım hemen yedi sonra emmek istedi açıp gösterince ağladı ve gitti. Sonra hiç istemedi ama emmek istiyor onun huysuzluğunu yaptı biraz evde böyle huysuz huysuz dolandı gece de uyandı tekrar dalması uzun sürdü salladım ayağımda ama beklediğimden kolay oldu. Şuan öğlen uykusuna da sallayarak uyuttum ilkten biraz ağladı ama daldı sonra.
İçmek istiyor musun diye sorunca eliyle ve kafasıyla hayır diyor. Bir haftaya tam alışır bence