Eb2 Kızlar 19 aylık oğlum deli gibi emmek istiyor. Artık canım çok acıyor. Nasıl bıraktırabilirm. Bazı günler hiç yemek bile yemiyor emdiği için. Gece de sürekli uyanıyor 😤
Eslemsri Eb2 vala bırakınca çok rahatlıyorsunuz emin olun. Kuş gibi sanki. Emzırınce omza kdar ağrıyor. 10 gün oldu bıraktık. Sabır taşı alın. Deneyin. Bıraz bırakında sinir oluyor ama değiyor sonucunda
Biricikkk Eb2 21aylik iki gündür başladım saat 9da uyuyan çocuk onikiden önce uyumuyor çok yoruyor emzirsem hemn uyurdu 9da 10da bant yapistrdimnhasta dedim gornce hemen kapatıyor çok üzülüyor
Eb2 Umaymira ayyy Allah yardımcınız olsun. Sizinki daha zormuş. Şu an gözümde o kadar büyüdü ki emzirmeyi sonlandırma anlatamam. Şu 1 ayda iyice bağımlı oldu bana. Vallahi çok yoruldum. Bi trftan çok hoşuma gidiyor iyice sarıp sarmalamak istiyorum diğer taraftan da inanılmaz yoruldum 😤
456PlayerEsra Unicorn67 heh bende onu yazacaktım. Benim oğlum gece elli kere kalkardı emmek için deli gibi meme bağımlsıydı o sabır taşıyla 1 günde bıraktı 3ncü günde artık krizler bitti 1 hafta sonra gece uyanmalar bitti. Kriz anında suluktan su içirdim kucağıma aldım uykusunu hiç açmadan sakinleştirdim ve uyuttum
Unicorn67 Eb2 trendyolda falan satılıyor aktarlarda da var sanırım bu bır taş biraz ıslatıp göğüse suruyorsun memnun kalan çok kişi var çocuk kokuyu ve tadı beğenmiyor birakiyormus bir kaç gün yapacaksınız her emmek istediğinde yani
ebrudefne06 gulaykayaa bişey sürünce cocuk depresyona girer travma olur diyolar ya bebeginiz nasıl karsıladı , ben de kullanmak istiyorm kararsız kalıyorm
Eb2 Biricikkk benimki çok anlamıyor sanırım. Acısa da hasta da desem saldırıyor. Ama kokudan belki iğrenir. Tek umudum o şu an
Eb2 456PlayerEsra ayyy ne güzel İnşallah benimki de böyle kolay olur. Şimdi bise ramazan. Gece uykusu diye bir şey kalmadı. Sahuru bile yarım yamalak ediyorum uykusu dağılmasın diye. Lavaboya gidiyorum anında uyanıyor. Gerçekten yıldım. Eşimin de benim de psikolojimiz bozuldu.
mer_ann Eb2 kiz birak emsin yahu ben bebem emsin djye ugrasiyorum sizde biraksin diye nolcak emsin 2yasa kadar hakki
Eb2 mer_ann hiçbir şey yemiyor. Sadece bizimle birlikte masaya oturursa kendi yiyebileceği şeyleri o da kendisi yiyecek. Abur cubur bile yediremiyorum.
Unicorn67 Eb2 benim bebeğim kendiliğinden bıraktı 🤣 ama tahmin ediyorum bikkinliginizi inşallah bırakır zorlanmadan
Biricikkk Eb2 benimki de açıdan anlamıyor bn de sizin gibi düşünüp öylesine bı deneyeyim dedim ağrıdan anlamıyor ama banttan tiksiniyor ya da üzüntüden görmeye tahammulu yok hemn kapatiyor kıyafetimi bı deneyin sizde bn bu kadar etki edeceğini düşünmemiştim
Belinays_mom Eb2 ben oğlumu sütten kestiğimde göğsüme biraz salça sürmüştüm geldiğinde ayy acıyor dedim bi kaç kez geldi gördü ay ay falan dedim sonra bidaha da tutmadı.