2_prens_anneesi cokbilmismom evet biraz araştırdım market yufkaları iyi olmuyormuş.Annemin bildiği bi yufkaci varmış hemen yapıp tazecik eline veriyorlarmış.Annem alıp gelicek bana öyle yapicam.😊
kahvepres 2_prens_anneesi bim ve şokun iyi hep ordan alırım önceliğim bim orda daha önce calıştığım icin baya satılıyordu memnun kalan ben tek değildim😄
2_prens_anneesi kahvepres yaaa benim komşum bimden aldı ve memnun kalmadığını söyledi belki markadan kaynaklaniyordur.
kahvepres 2_prens_anneesi olabilir canım ama kim aldysa memnundu kendimde her bayram yapardım cok güzel olurdu diğer marketlere göre belkide o yapamaştr
Winnithepooh Ben bugün gördüm milföy ile baklava yaoiliyormus onu deneyen var mı acaba denemek istiyorum yorumlar var midir
2_prens_anneesi kahvepres bilmiyorum artık çok kalın ve sert olduğunu söyledi.Burma yapmaya çalışmış büzülmüyor dedi.
mervee345 2_prens_anneesi ablam yaptı geçenlerde Trendyolda aldı Hatay hasçiftlikten şimdide katmer yufkası söyledik baya iyiydi
pembemanto 2_prens_anneesi ben yaparım çokta severim ☺️ soğuk baklava ve diğer baklava çeşitlerini gerçekten güzel oluyor
2_prens_anneesi pembemanto İşte komşum onermedi biminkini bugün annem taze yufka getirmiş yaptım hemen çok güzel oldu 😊
pembemanto 2_prens_anneesi aaa demek oraya gelenler de şans işi oluyor bana hep denk gelen çok güzel 🥹 101 çok kötü normal yufkaları da kötü. Afiyet olsun 😋
kucukprensannesi 2_prens_anneesi ınstagramdan hatay yöresel lezzetlerinde. Sipariş vermiştim hem midye baklava hemde baklavalık yufka sipariş vermiştim çok lezzetliydi güzelde oldu.