Bebekka34 muckhinin sulukları var ya onu deneyin bir de isterseniz. Benim bebeğim öyle içiyor. Probiyotiğe başlayın bence belki işe yarayabilir. Bestiron biz de kullanıyorduk hatta kestim 3 hafta vermedim düzelme olmadı. Doktorumuz da bestiron kabız yapmaz dedi. Başladım geri. Zaten beslenemiyoruz adam akıllı bir de demir yönünden zayıf kalmasın bebeğim dedim napayım.. yeni şeyler deneyemiyorum ne dokunuyor ne dokunmuyor bilemiyorum düzelmediği için resmen çıkmaza girmiş gibi hissediyorum