Bebekka34 bizimkini de önemsememişti alerji doktoru. Kendi doktorumuz da karnı yumuşak ve gazını çıkarabiliyorsa bekleyebiliriz demişti. Sizi çok iyi anlıyorum. Kaka yapmasını dört gözle bekliyoruz, yapınca dünyalar bizim oluyor.. Bir hafta beklediğimi biliyorum.. sanırım bebeklerimizin alışmasını bekleyeceğiz. Probiyotiğe başlayacağım tekrardan belki o işe yarar. Ek gıda döneminde anne sütü gibi anlamak zorlaşıyor artık neyin bu kadar alerjiye dönüştüğünü. Ben neyden oluyor bilemiyorum bile şuan. Ama süt ürünleri kesin gibi diye düşünüyorum sadece.