ikikizveanneleri pimpiriklianne43 aynı bizi Tarif ettiniz Relactaz çok pahalı ne zamana kadar kullanacağım bilmiyorum bilmiyorum😂
balmilaveannesi Valla biz birde reflu maması alıyoruz 1100 lira 3 4 gün anca gidiyor sadece mama veriyorum 5 aylik doğduğundan beri kredi kartına borç yapa yapa aldık bir sürü borcumuz oldu şimdiden
miniksincabim realmom mama içen çocuk mamadan başka bir şey icmeyecegini (0-6) bildikleri için mecburlar almaya diyip fiyatları şişiriyorlar gr başına 1 TL belki daha fazla fırsatçılık bu başka Bir şey değil