oylesinebiri__ realmom sma optipro kutusunu 650 ye aldım e bebekten migrosta 969 aynısı bu kadar da olmaz
Minnakordek realmom durumu olmayan almıyor pirinç unu cicibebe pişirip iciriyor inek sütü veriyor hayat herkese adil davranmıyor bazısı onu bile bulamıyor ekmeği suda pişirip süzgeçten geçirip veriyor Allah yardımcıları olsun sanıyoruz ki herkes bizim gibi
realmom Minnakordek evet bu durum beni çok üzüyor herkes eşit değil anne baba neyse de o yavrucakların da hakkıydı en güzellerini yemek 😕
baby_boy11 realmom kuzenim Almanya’da onun bebeği de mamayla besleniyor ve mama fiyatları yüksekmiş ama devlet her çocuk başına yardım yapıyor orada
baby_boy11 Kisirvetursu hangi mamayı kullanıyorsunuz bizim mamada hiç indirim olmuyor hipp kullanıyoruz
suheyla92 baby_boy11 biz de hippten bebelac golda gectik arada cok fiyat farki var. Birkac denemem oldu hicbirini sevmedi oglum ya da kabiz oldu ama bebelac goldu sevdi ve sorun yasamadik, eger değiştirmeyi düşünüseniz tavsiye ederim.
baby_boy11 cauuv2 özellikle bebek ürünleri aşırı pahalı insanın en zor dönemleri de o zamanları aslında keşke devlet buna el atsa
hepyerdeyizz baby_boy11 Hemde nasıl Bı emzik askısı aldım hiç almamışım dige 120tl verdik Ufacık şey 🥲 Marketten bı takım alalım dedik Bin TL en kötüsü Allah’tan bebek magazalarinda bari o kadar uçuk değil Dertleri ne anlamadım bebeleri bari birakin yahu
maysamoms33 realmom aynen öyle ama gel gör anlat işte Allah alamayanlara yardım etsin o duruma düşürmesin kimseyi
realmom mamabear_ çok fazla ya 100 lira olsa bile fazla geliyor bana çünkü ihtiyaç ve bu can beslenmeye büyümeye ihtiyacı var
hepyerdeyizz yani geçen baktım yenidogacak bebeğime Gerekir belki diye 700 TL diyor ufacık paket bide 🙄Hersyee el attılar bebekler kalsa olmazdı zaten vicdansizlar bı en adı bez olmuş 200 TL oda 30 lu bile değil