ceren_9723 gittim cocuk doktoruna bebegin hal ve hareketleri iyi görünüyor goz takibi vs iyi dedi gülüyor da aşırı ağlaması yok isterseniz beyin cerrahına gidebilirsiniz onlar bakıyor daha detaylı dedi ama küçük olunca tomografi zararli cekmiyorlar dedi eşim de gitmeyelim o zman diyince gitmedik beyin ve sinir cerrahına..