Çok geçmiş olsun, yeni olduysa belli saatlerde uyandırıp bilincini kontrol edin. Yarın goturmeyi dusunuyorsaniz gece alarm kurup uyurken kendinde mi bakmanizi tavsiye ederim.
Doktorlar çok küçük olduğu için tomografi çekmek istememiştir.
pusetim arkasi açılınca düştüğü yüksekliği göz önüne getirmeye çalışın, sert zemine mi düştü, kafasının neresi vs vs gibi.
Hala icinize sinmiyorsa tomografi için ısrar edin isterseniz
İnsallah hiçbir şeyi yoktur bebeğinizin❤️