academicmom heyet raporu alırsanız ücretsiz izinden düşer. Yani ücretsiz izin hakkımız doğum izni bitiminden itibaren 2 yıldır onun ne kadarını kullandığınız size kalmış. Yani ister doğum izni bitiminde başlayıp tam 2 sene kullanın, ister doğum izni sonrası atıyorum 4 ay sonra başlayıp 20 ay kullanın. Ücretsiz izni parça parça ayrı zamanlarda kullanılır mı bilmiyorum ama mesela ben önce 7 ay yazdırıp sonra da uzatmıştım. Tamamını yazdırıp istediğiniz zaman bozup işe de dönebilirsiniz.