310524 aslında çocuklar alışır ama alışmıyor diye biz anneler bırakamıyoruz. Sonra da haliyle alışamıyorlar. Benim kızım 6,5 aylıktı bakıcı geldi. Öncesinde de hep benimle olduğu için biraz zorlandı ama ben önce 1 saat sonra 2 saat olacak şekilde dışarıya çıkıp bakıcıyla bıraktım kızımı. Uyanıkken yine duruyordu ama uyku zamanı uyumuyordu bakıcıyla çok ağlıyordu. O zamanda kamera vardı evde, ben kızımın ağladığını görünce hemen eve gelip ben uyutuyordum. Bu sefer haliyle çocuk “zaten annem gelecek” diye ağlamaları arttırdı. Ama ben ne zamanki eve gelmedim ve uyutmadım, iki uykudan sonra bakıcıyla da uyumaya başaldı. Hatta bakıcı uyuttuğunda daha uzun uzun uyuyordu, ben uyutunca kısa oluyordu uykuları, ben yanından ayrılınca hemen uyanıyordu fln. Süreç zor evet, ama çocuklar herşeye çabuk alışıyor, karşıdaki bakacak kişiye de fırsat vermek gerekiyor ki o da çocukla arasındaki bağı kendi düzenine göre kursun. Yoksa yaş büyüdükçe başka birini kabul etmeleri daha zor oluyor.