fizikiharita Aselinannesi0655 bizim de öyle özellikle 5. Aydan beri 400-500 gram alıyor bebeğim. 2200 doğmuştu. Ama doktorumuz normal karşılıyor sonuçta sınırın altında değil sizin bebeğiniz de öyle. Sağlığıyla alakalı bir problem yoks kilo almaya da devam ediyorsa sorun etmeyin derim.
ipekkusunannesi Aselinannesi0655 hahaha kuzum bizde de durum aynı bende blw ye yöneldim bırakıyorum kendi yiyor ya da yemiyor kan değerlerine baktırdım doktor normal dedi ek gıdayı zorlama isterse yesin dedi kısacası bende saldım artık
talhamamy Aselinannesi0655 hiç üzülmeyin kilosu az diye sağlığı yerinde olsun hastalığı olmasın zayıf olmak kötü bir şey değil ki💗
asuuuuu Aselinannesi0655 benim bebişte minyon boyu kısa mesala işte kıyas yapmamak lazım ama olmuyor tabi analık takıyor insan sma optipro güzel aldırıyor ama hareketlendikten sonra aynı olurmu bilmiyorum
Aselinannesi0655 asuuuuu tüm evi geziyor emeklemeyi bıraktı tutunup kalkıyor. Sma bebelac hepsinin denedim . Bende zayıfım 53 kiloyum 58 le dogum yapmıştım. 50 kiloyu ilk kez bu yaşımda geçebildim 47 ile hamile kalmıştım bana benzedi bu vitaminsiz kaldı diyorlar