Kızlar 8 aylık kızım tartıda 6700 çıktı canım çok sıkkın doktor biraz az dedi geriden geliyo. Dogum kilosu 2600. Anne sütü veremedim diye mi bilmiyorum ağlamak istiyorum. Minimum 500 cc max 700 cc mama içiyor. Aralarda da ek gıda alıyor yani minyon ilerleyecek dedi