yeni_anne__ bizimde öyleydi canınızı sıkmayın 3. Ay düzelmişti bizimki. Cift bez kullanmayın o daha da bozuyomus ortopedi doktoru demisti hatta bezin tekini doktor kendi cıkarmıstı düsünün. Doktorun dedigi ne biliyo musunuz hemen 1. Ayda kalca ultrasonu istemeleri hata. Kalca degerleri zaten 3. Ay net olarak oturur demisti yani aslında biz ultrasona cok erken gidiyomusuz daha gelismemis oluyormus doktorların hatası 1. Ay sizi ultraasona cagırmaları demisti korkutuyolar anne babayı demisti