yeni_anne__ bizim de hemen hemen aynıydı değerler çok hatırlayamjyorum ilkini ama sanırım 53-54dü ilk kontrolünde çocuk doktoru yenidoğanların yarısında oluyor kendiliğinden geçiyor tekrar bakalım 1 ay sonra dedi çift bez sordum şuan gerek yok dedi. Sonra doktorumuz değişti kontrolde 56-57 civarıydı ortopediye götür dedi. Özelde çocuk doktoruna götürdüm o da düzelir endişelebme dedi 3 bez önerdi bize kontorole gittik tekrar. 59 olmuştu ama artık çocuk 3 aylık olduğu için ben önemli değil dşyemem ortopedi bakacak dedi o da fiziksel muaywbede bi sıkıntı yok hiçbir şey yapma 1 ay sonra röntgen ile bakacağım dedi. Sınırda olduğu için bez vs önermedi. Perşembe günğ gideceğiz bakalım inşallah geçmiştir geçmediyse pavlik bandaj verecek muhtemelen. Sizi çok iyi anlıyorum benim de aklım sürekli orada çok düşünüyorum. Doktorunuz çift bez demediyse başka bir doktorla gerekirse ortopediyle görüşün ben takmadığım için pişman oldum doktor takma dedi. Ama şöyle bir durum da var eğer düzelme olup açıyı fazla geçerse o da sıkıntı benim arkadaşımıj bebeğinin de sınırın üstündeydi uzun süre aparat kullandı belki de o yğzden önermemiştir bana da başta. Ben evet 3 bezin faydasınu gördüm ama sınıra yaklaştıkça bez önerilmedi doktorunuza sormadan yazılanlara bakarak bir şey yapmayın bence kesinlikle. Geçmiş olsun