kirmizibalikbeachte zynpkzlky çok iyi anlıyorum maalesef bel fıtığım var artık taşıyamıyorum 🥲 büyüyecekler elbet sabır 🙏🏻
kirmizibalikbeachte kuzeyyy07 canım onu da denedik olmadı ama reflüsü olduğu için o zamanda kusuyor direkt. Saçma sapan bi ay bizim için. Yemiyor yediğini kusuyor. Cuma günü kontrolü var bu ay 300 400 gr aldıysa öpüp başıma koyacağım ki onu bile sanmıyorum.
kuzeyyy07 kirmizibalikbeachte geçen perşembe kontrolünde 520 gram almış bize de iyi dedi doktor. Ben şükür buna diyorum
idildeniz35 kirmizibalikbeachte güleç melek gibiydi kızım ya içinden canavar çıktı resmen. Oturmak istemiyor, uyumak istemiyor, oyun oynamak istemiyor. Umarım eski haline geri döner bi süre sonra