Azygos ben aventin biberonunu kullanıyorum canım hiç meme reddi olmadı anne göğsüne en yakın olan aventmiş zaten. Doğduğundan beri su içiriyorum ben hipp marka su aldım otuz milimlik biberonu var gün içinde bitirıyor onu. Mamadan sonra özellikle vermelisin ağzı çalkalansın pamukçuk felan da olmadı hiç benim kızım hep su içtiği için