likeli cLearQueen çok geçmiş olsun. İnşallah ciddi bir şey değildir ama bence bir doktora götürün. Bu aralar adenovirüs salgını varmış ve gözde akıntı yapıyor. Öyle bir şey değildir inşallah.
_YanakReisinAnnesii cLearQueen bizde bu damlayı gözü enfeksiyon kaptığında kullanmıştık,hızlıca normale dönmüştü oğlumun gözü.