Ahmet_22 onlyy ben düşük yapmıştım ilk 48 iki gün sonra 32 daha sonra kanamam oldu ve düşük kese gozukmemistiz zaten iki ay önce yaşamistim bu ayda 10 gün gecikti ve tekrar bebiş mi vardı yoksa yok muydu adet oldum tekrar
onlyy Ahmet_22 sanırım bende yaptım az önce yine kanamam oldu ondan değerim dun dusuk çıktı sanırım 🥲😔