onlyy Kızlar geçende post açmıştım regl oldum gibi dedim sonra kahverengiye dondu sonra tekrar kırmızı oldu dün de bitti bugünde kan verdim değerim 57 çıktı dusuk mu adet günüm 21 iydi normalde adet günümde geçti yüksek çıkması gerekmiyormuydu 😔😔
Sedacann onlyy geç döllenmede olabilir 2 günde bir kan verip takip edin siz yinede hakkımızda hayırlısı olsun
Ahmet_22 onlyy ben düşük yapmıştım ilk 48 iki gün sonra 32 daha sonra kanamam oldu ve düşük kese gozukmemistiz zaten iki ay önce yaşamistim bu ayda 10 gün gecikti ve tekrar bebiş mi vardı yoksa yok muydu adet oldum tekrar
aysegul_my onlyy ben yanlış anlamışım pardon sizi üzmüş gibi olmayayim ilk 21 çıktı demişsiniz siz ben ilk 57 çıktı sandım ondan öyle dedim hakkınızı helal edin inşallah geç döllenmedir diyelim 🫶
aysegul_my onlyy yani ilk 57 çıktı sonra adet görür gibi oldunuz ve değer 21e mi düşmüştü doğru mu anlamışım
onlyy aysegul_my hayır 21 inde adet gunumdu adet günümde kanamam oldu biraz bende adet oldum sandım sonra kahverengiye dondu test yaptım pozitif çıktı kan verdim sabah 57 çıktı yani ilk defa kan verdim
aysegul_my onlyy o zaman geç döllenme olmuş olabilir adete yakın ilişki yaşadınizmi siz bı bekleyin 3 gün sonra bida kan verin
aysegul_my onlyy 9 Mart’ta olduysa hadi biz onu 10 diyelim 21 adet gününmüş 11 gün olmuş bir bebek 14 günde gelişimini tamamlar ve kendini ortaya çıkarır kanda falan
zeynepkanat Benimde aynı böyle olmuştu yerleşme kanamam regl zamanı geldi ve aynı regl gibi olmuştu ama hamileymisim oğlum 6 aylık oldu bile
aysegul_my onlyy kız tek bı gün mü yumurtlama oluyor o yumurtlama olayı 1 hafta sürüyor 6sinda başladıysa 12sinde bitiyordur
onlyy aysegul_my ben şeffaf akıntımdan anlıyordum yumurtladığımı bi gün şeffaf akıntı geliyo demekki yanlış biliyormuşum 🤣🤣🤣