Leylaa_ 12 yıldır polo kullandim ve çok memnundum 3 4 tanede kaza atlattim arkadan süratli vurdular ve sonuç benim tampon giderken vuran araçların far çamurluk teker aks ı gitti gibi gibi orneklendirebilirim yani bütçenize göre araba alırken aynı zamanda konfor artı sağlamlık bakın derim bu konuda benim en alt segmentim Vw dir bütçen uyarsa Audi BMW Mercedes diye uzar gider liste sana önerim bu segmentte polo yu tercih etmendir bende şimdi bebisten sonra Tiguana geçtim bakalım 🌸