kubra00k Bütçeniz nekadar bilmiyorum. Orta sınıf bir araç bakıyorsanız bir bayan iyim ford fiesta, hyundai i20, nissan mikra.. bunlar gayet ideal
lilanasi adasmummy i20 çok küçükte değil çok buyukte değil, yakinlarinizda varsa bı defa kullanın ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız❤️
yavruaslanlar Bütçem olmadığı için Doblo kullanıyorum Ama bütçem olsa gözüm kapalı golf veya Polo tercih ederdim çok rahat kullanımı vs
surprizbebe Leylaa_ biz fluence kullanıyoruz çok memnunum. Bi çok hemcinsim sedan arabadan çekinir uzun diye ama hiç bi olumsuz yanı yok. Bundan önce de clio hatchback vardı o da çok rahattı. Renault seviyoruz biz😊 bütçe dostu
farelikoyunkavalcisi Leylaa_ ford focustu ilk arabam onda öğrendim sürmeyi çok rahattı şu an passat o daha rahat ve kendi gidiyor gibi ikisi de çok keyifli yormayan arabalar
tineanigra adasmummy 5008 var eşimde 7 kişilik ben kendi arabama büyük bana araba alalım derken adam gitti 5008 aldı çok şükür bu hafta sattı benim gözümde 2008 veya 3008 de daha derli toplu araba
tineanigra adasmummy 408 o zaman :) çok tatlı :) i20 ler güzel bir de bayon un da kullanımı rahat ben Manuel kullandım bayonda ama o bile çok iyiydi
Boncuk-anne Leylaa_ toyota corolla 💜 bizedeki 2021 çok böğürmesi dışında sorun yok 😂 2024lerinde böğürmesi azalttılmış diye duydum. Direksiyon çok yumuşak rahat. Sadece araba çok uzun geliyor bana
minikelanur Leylaa_ otomatik alıcaksanız hondodan şaşmayın şanzımanları gerçekten sağlam ve 2010 aşağısı otomatik araba almayın ağzım sütten yandı yogurdu soguk suyla tüketiyorum 😂
Boncuk-anne Leylaa_ bana göre tam yalıtım yapamamışlar 😂 gerçek nedenini bilmiyorum. Uzun yolda 80-120 arası gaza basınca bi böğürme sesi geliyor içeri uzun yol oluncada haliyle o ses sık sık oluyor. Devir baya yükseliyor insanın vites atası geliyo 😂