Aynısı bizde de mevcut hatta bizim karnımız ve yanaklarımız da böyle.Hem deri hem kanda besin alerjisi çıkmadı (yani en azından bakılanlara) Ama kedi tüyü,toz,polen,ev akarı gibi şeylere yüksek alerjimiz çıktı.Dışarı çıkıp geldiğimizde çocuk tanınmayacak hale geliyor.Hipokort,advantan falan ne varsa kullandık hepsi geçici çözüm.Mustela stelatopia,linola,bioderma,cerave falan nemlendiricileri mixleyip sürüyorum artık.Yok bir çözüm bulamadık alerjenlerden uzak tutun diyorlar da dışarı hiç mi çıkmayalım bilmiyorum.Allah hepimizin çocuklarına şifa versin 🙏