cansu1003 kurban olurum verene içim yandı görünce😔😔 rabbim bu hayırlı günlerde size şifa versin . İnşallh en kısa sürede iyileşir yavrunuz. 3 aylıkken yaşadık yüzümzde vardı vucuda atmadı . Kortzonsuz krem kullndık , doktormz önermişdi . Geçmezse kortznlu krem bşlarız dedi zararlı olduğu için önermedi şükür o kremle atlatmışdık. İsmini bulunca yazscm size. Yıne de doktora gösterın. Pamuklu kıyaftler gıydırın ve odanız çok sıcak olmasın