Glybskl Modies sordum yapılıyor sorun yok dedi bugün rota olduk aşırı uyku kusma var ve teni buz gibi normal mi acaba suratı duvar kadar soğuk
Glybskl Modies bazı bebeklerde ateş yaparken bazılarında üşüme soğukluk yaparmış canlı aşılar sorun yokmuş ishal de yaparmış rota kusmayla bir ama sadece kusma oldu ishal yok normalmiş
Mervedefne54 Sezinnur canim bende yaptirdim 3 gun oldu atwsini her yatim saatte bir ölç çıkarsa ver benim bebegim aşırı ağladı huzursuz du ve ateşimiz çıktı bayağı ben fitil vermek zorunda kaldım 2 gün boyunca çok geçmiş olsun allah şifa versin canım bnm
Glybskl Mervedefne54 normal Yan etkisiymis kimi bebekte ishalde yaparmış canlı aşılar kiminde ateş yaparken kimi bebekte ten soğukluğu üşüme yaparmış bizimki üşüyen bebeklerden sardım sarmaladım öyle atlattık vücut ısısını yüksek tutmaya çalıştım çok şükür geçti 🤗