Sezinnur bizde geçen hafta olduk aşı, bekledim ateşini gün içinde hep ölçtüm, huzursuzluğuna baktım, uykusuna baktım hep anormal bir durum yoktu. Ama gece uyurken ne olur ne olmaz, ateşi çıkar da ben farkedemem diye bir çay kaşığı calpol verdim. Sende takip et ağlamasına, ateşine bak öyle gerekirse verirsin