beyazzkuguu bu ayın 8inde olmam gerekiyordu ama hala olmadım 1 kere test yaptım negatif çıktı hem prezervatif hem hap ile koruma sağlıyorum ama aklım çıkıyor ya hamileysem diye oğlum daha 8 aylık bir daha test yapmayı düşünüyorum bu ay çoğu kişi gecikmiş ne kadar hamile olmaya ihtimal vermesem de bir korku var içimde 😔😔