beyazzkuguu Kızlar var mı geciken ? açlıktan ve uyku düzeni değiştiği için hormonlarda değişim oluyormuş öyle okudum. Bu ay 2 gün gecikmem oldu kızımda daha 11 aylık korkmaya başladım sizde durumlar ne ?
cikolataliekmek beyazzkuguu İnadına 5 gün erken geldi 🤷🏻♀️ ama ben oruç tutmuyorum belki siz oruç tuttuğunuz için farklı olabilir🙂
beyazzkuguu Ymomm şu an benimde aklım çıkıyor şubat 28 çekiyor ya döngünüz kaç günde bir oluyor o da etkilemiş olabilir mi ?
Ymomm beyazzkuguu doğumdan 1 sene sonra düzensizlik normal ya benim döngü de değişiyor net değil . Elbette ay, mevsim geçişi, ramazan hormonlar bir şekilde etkilemiştir diye düşünüyorum
beyazzkuguu cikolataliekmek ya geçen ay benimde erken oldu ama bu ay gecikti çok korkuyorum daha kızım küçük işe başlıycam iznim bitecek her şey gözümün önüne geldi tek tek 🥹
beyazzkuguu Ymomm inşaallah öyledir şu an gün sayıyorum sürekli bekliyorum belirtilerim var gibi sonra kayboluyor çok korkuyorum gerçekten
beyazzkuguu Sogukbaklava normal o zaman ya çok strese girdim. Stres yaptıkça da olmuyor sanırım kızım daha 11 aylık. Yani şüpheli bir şey de olmadı ama insan korkuyor yine de