Ailemoglum tahin kesinlikle çok doğru çok teşekkür ediyorum çok haklısınız önce kendimiz iyi olursak iyi anne iyi ebeveyn oluruz 🌹😊♥️♥️💚
Ailemoglum Dilaradeniz yaaa oylemiymis hiç blmiyordum bnu arastirayim sizede gecms olsn tşk ederim yorumlarınız için iyi bi bilgilendirme oldu
sabriyeinalerkan Birbahargunu evet doktorumla biz konuşmuştuk normal doğum yapacaktım ve göbek deliğinden baglicakti ama bebeğim kanala ters girince sezeryan oldum o sırada baglattim