Birbahargunu ya bu konu çok karmaşık ben şöyle diyim size bende ikinciden sonra baglatmayi dusunmedm ama üçüncüyü asla iştemiyordum hani baglatmak bana gereksiz geliyordu benm iki cocugumda çabayla oldu aylarca hamile kalmadm zaten bekarlikta Pkos var dediler evlenince de hemen çocuk düşünmezsen tedaviyle zor olur dediler falan filan tabi rabbim bir yil içinde ilaç tedavisiyle nasip etti şükür ama üçüncüyu asla iştemiyordum oda tamamen bir kez kaza sonucu hamile kalmisim iki ay sonra ogrendm yani o yzden dahada işimi sansa bırakmak istemiyorum